Személyes vásárlás nálam sajnos nem lehetséges.
E-mail: adriflowers@adriflowers.hu
Fb: mentesvirag, privát üzenet
Székhely, postacím: 3770 Sajószentpéter Kossuth u. 153.
Tel: +36/70/211-7226 elérhető: H-P: 10.00-17.00
A telefonos elérhetőség szünetel: 2022.12.01.-től, 202.03.01.-ig
Adószám: 69568134-1-25
Nysz: 53373795
A szállításról:
Mikor kapom meg a csomagomat?
ezen a napon rendeltem, vagy fizettem ki | feladás ideje | megérkezés ideje feladástól |
hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek | következő hét kedd, szerda | 1-2 nap |
szombat, vasárnap | következő utáni kedd, szerda | 1-2 nap |
A péntek 16:00-nál később beérkező átutalásokat, és rendeléseket, miért nem tudom elvállalni a keddi postázással?
Pénteken lezárom a hetet. Szombaton már megrendelem a szállítást, hiszen: hétvégén vásárokban vagyok, hétfőn-kedden egész nap csomagolok. A megrendelés feldolgozása időbe kerül, ezért hétfőn nem tudom feldolgozni. Kedden-szerdán feladom a csomagokat. A szerdánál későbbi csomagfeladást pedig csak kivételes esetekben kockáztatom meg, kizárva ezzel azt, hogy bent ragadjon a hét végén egy raktárban. Azért van így beállítva a postázás.
A megértésedet köszönöm!
Hogy személyesen is találkozhassunk, vásárokban is megtalálható vagyok, mellette foglalkozom a növényekkel, beszerzéssel, jegyzeteket írok, videókat készítek, és szerkesztem a shopot. /Időpont a Fb oldalamon, és itt az oldalon a hírekben.
Az összes jegyzetem, és videóm megtalálható itt: /katt az ikonra.
GARANCIA:
Az általános 14 napos elállás lehetősége élő növényekre nem vonatkozik. Vásárlástól való elállásra, visszaküldésre nincs lehetőség. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5c pontja). Természetesen, ha még a megrendelés faladása előtt írásban jelezed, hogy kéred rendelésed törlését, módosítását, akkor az minden további probléma nélkül megoldható! Amennyiben annyira csalódott vagy a megérkezett növények készhezvételét követően, hogy úgy érzed, nem felel meg neked, kérlek ezt is azonnal írásban jelezd felém! adriflowers@adriflowers.hu
Csomagküldésnél igyekszem a legmegfelelőbb növényeket kiválasztani. A növények esetleges hibája esetén az alábbiak szerint járok el:
A növények minőségére garanciát nem vállalok, de:
Ha a növényen látható, és vélhetően a életben maradását súlyosan befolyásoló hibát találsz, amit 1-2 napon belül nekem jelzel /gyökér rothadás stb./, akkor a minőségi garanciát vállalom. Ezt követően a minőségre irányuló panaszt már nem tudok elfogadni. Fontos, hogy képekkel alátámasztott reklamációt fogadok csak el! A panasz megbeszélése után a növényt vissza lehet küldeni, az árát levásárolni, az összeget visszakérni. Ezt egyedi elbírálás alapján meg tudjuk beszélni.
1: A csomag késik:
- kiemelt időszakokban /pl. ünnepnapok: Karácsony előtt/, nagy a futárok leterheltsége. Ilyenkor előfordulhat, hogy az egyébként 1 napos határidő csúszik. Ehhez kérem a megértésedet!
2: A csomag sérülten érkezik:
- kérlek, azonnal jelezd a futárnak, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet, ha úgy gondolod. hogy a csomag annyira sérült, hogy a tartalma is megsérülhetett
3: a növény kicsomagolása után találsz kirívó jelenséget
- vannak hidegre nagyon érzékeny növények, amik szállítás közben ezt megsínylik. Sajnos melegítő párna nélkül, de még azzal együtt sem 100%, hogy a növény virágszirmai pl. fagykár nélkül megússzák a szállítást, ezért erre az esetre neked kell felkészülnöd!. A csomagolás kizárólag papírba történik, és a doboz is ki van tömve, de műanyag csomagolóanyagot /pl: pufis csomagoló/, nem használok, ugyanis a fagytól ezek sem védenek, és mellesleg környezetszennyezőek!
4: a növény nem pont olyan, mint a képen:
- a kép a sok növény közül az egyikről készült. A növények között eltérés lehet, hiszen mindegyik, más és más, viszont ez nem mehet a minőség rovására!
Tőlem túllocsolt növényt nem vásárolhatsz, nagyon figyelek erre, de mivel ÉN IS CSAK EMBERBŐL VAGYOK, előfordulhat, hogy tévedek. Kérlek, ezt jelezd azonnal!
Ha a növényen látható, és vélhetően az életben maradását súlyosan befolyásoló hibát találsz, amit 1-2 napon belül nekem jelzel /gyökér rothadás stb./, akkor a minőségi garanciát vállalom. Ezt követően a minőségre irányuló panaszt már nem tudok elfogadni. Fontos, hogy képekkel alátámasztott reklamációt fogadok csak el! A panasz megbeszélése után a növényt vissza lehet küldeni, az árát levásárolni, az összeget visszakérni. Ezt egyedi elbírálás alapján meg tudjuk beszélni. Bővebben: "GYIK" -katt az szóra!
Kérlek, hogy ha mindezek ellenére bármilyen rendellenességet fedezel fel, kérlek jelezd nekem:
e-mail: adriflowers@adriflowers.hu
Ápolásról, ültetésről, metszésről, minden, ami a növényekkel kapcsolatos: az ikonokra kattintva elérhető, vagy kereshetsz a további elérhetőségeimen. Katt az ikonokra: